تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 مرداد 1396 - 17:40
کد خبر: 27207
تابستان آغاز شده و روزها گرمتر هم میشوند. از آنجا که در این روزها گشتوگذار در شهرها هم بیشتر میشود، بهتر است با خوردن مواد غذایی مناسب آثار منفی گرما بر بدن را کمرنگ کنیم. معمولا کمآبی، نخستین مشکلی است که با علائم مختلفی مانند سردرد و سرگیجه گریبانمان را میگیرد اما با بالا رفتن دما، بهتر است تغییرهایی در عادتهای غذاییمان بدهیم تا مشکلات به حداقل ممکن برسند.